FORGOT YOUR DETAILS?

Sponsors Road2Victory gala Hoogwoud

ROAD2VICTORY

Road2Victory is opgezet door Sokudo Gym. Wij hebben op dit moment al 55 kickboksgala’s georganiseerd in ongeveer 27 jaar. Dit is ontstaan vanuit de eigen passie voor de kickbokssport en bokssport. De hoofdreden is om de eigen talenten de kans te geven om op een eigen gala te kunnen vechten.

Sokudo Gym is er vooral dankzij deze gala’s in geslaagd om bij het grote publiek duidelijk te maken dat kickboksevenementen op een professionele manier opgezet kunnen worden. Hiermee zijn we in staat om het negatieve imago dat bij sommige mensen bestaat, weg te nemen.

Lees verder om te zien wat de kansen zijn voor uw bedrijf of product om samen te werken met een regionaal sportgala met deze omvang.

LANDELIJK EN WERELDWIJD BEKENDE KICKBOKSERS

Tijdens onze kickboksgala’s hebben zeer veel landelijk/wereldwijd bekende kickboksers gevochten zoals Ernesto Hoost, Esther Schouten, Badr Hari, Gago Drago, Kaas, Chris van Venrooij, Ahmet Karakas, Robin Vriend, Santino Verbeek, Remy Bonjasky, Melvin Manhoef en ga zo maar door.

De kickboksgala’s zijn in het verleden kleinschalig begonnen en zijn inmiddels uitgegroeid tot het grootste kickboksevenement in de regio. Tijdens het evenement vechten circa 25 partijen in verschillende klasses van jeugd/nieuwelingen tot en met A.

WAAROM SPONSORING?

Voor een Road2Victory gala is de belangrijkste inkomstenbron de kaartverkoop voor de gala's. Echter met deze inkomstenbron alleen kan een gala met een productie van deze omvang niet neergezet worden. De inkomsten vanuit de entree zijn niet genoeg om break-even te kunnen draaien. Daarom is sponsoring voor Road2Victory een essentieel onderdeel om het hoofd boven water te kunnen houden. Hieronder volgen een aantal kosten waar Road2Victory zoal mee te maken heeft:
- Het betalen van huur van de zaal.
- De opbouw en huur van de boksring.
- Huur, opbouw en bediening van geluid en licht.
- De fee voor de kickbokspartijen.
- Het inhuren van beveiligers/verkeersregelaars
- Het inhuren van de officiële bond de FOG, welke als enige erkend is door de NOC*NSF.

Bij Road2Victory is verbondenheid met het bedrijf over het algemeen de belangrijkste reden voor het aangaan van een sponsorcontract. Het niet commerciële karakter van het evenement en het feit dat dit vanuit de passie voor de kickbokssport is ontstaan maakt dat het gunnen bij bedrijven een belangrijke rol speelt.

WAT HEEFT ROAD2VICTORY SPONSOREN TE BIEDEN?

Het belangrijkste dat een Road2Victory gala sponsoren te bieden heeft is de mogelijkheid op het vergroten van de naamsbekendheid van u als bedrijf en ook de mogelijkheid van het leggen van contacten en het opbouwen van relaties met andere sponsoren. Ook creëert u een hoop goodwill bij een sponsorship.
U heeft als sponsor de mogelijkheid om samen met collega’s, relaties en vrienden dit kickboksevenement te bezoeken.
Sponsoring biedt bedrijven de mogelijkheid om met de kickbokssport bezig te zijn op een manier die een fiscale aftrekpost biedt.

Korte en lange termijn gevolgen:
De gevolgen op korte termijn zijn dat Road2Victory op financieel gebied een stap vooruit maakt, waardoor de gala begroting sluitend kan gemaakt worden en zij jaarlijks twee gala’s kan organiseren. Dit is goed voor de leden, wat er ook weer voor zorgt dat er een hoger tevredenheidsniveau wordt bereikt binnen de sportschool.
Op de langere termijn kunnen er mogelijk meer gala's georganiseerd worden, waardoor het bereik groter wordt omdat Road2Victory en haar sponsoren vaker in de publiciteit komen. Doelstelling is om het gala verder uit te breiden naar een landelijk bekend evenement waar zowel Nederlandse als internationale kickbokser kunnen vechten.

WAAROM IS EEN ROAD2VICTORY GALA VOOR U INTERESSANT OM TE SPONSOREN?

Het Road2Victory gala is een begrip in de regio. Al tientallen jaren wordt het georganiseerd. Het gala is niet alleen bekend in West-Friesland maar bereikt ook grote delen van de rest van Nederland. Op een gala zijn er ongeveer tussen de 500 en 1000 mensen aanwezig. Zowel toeschouwers, als medewerkers als aanwezige sportscholen.

Op social media heeft Sokudo Gym nu actief 2500 volgers maar elke dag groeit dit aantal. Na een geplaatste foto van een partij van Santino Verbeek is de foto bijna 10.000 keer geopend. Dit bereik groeit ook met de dag.
Daarnaast krijgt het gala en de sponsoren aandacht op de Sokudo Gym website, wordt er een verslag voor en na het evenement in de lokale krant gezet en heeft het gala ook binnen het gebouw veel aandacht.

TOP